نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...
نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...

گیرم که می کشید، می برید، می زنید! با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟

گیرم که می کشید، می برید، می زنید! با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟

در حاشیه حمله سیبرنتی عوامل رژیم اسلامی به سایتهای فعالین کمونیست

از: سعید صاحی نیا

۱۴ ژوئن ۲۰۱۳

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام! و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهای‌تان زخم‌دار است
با ریشه چه می‌کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده‌اید
پرواز را علامت ممنوع میزنید
با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟
گیرم که می‌کشید،گیرم که می‌برید،گیرم که می‌زنید
با رویش ناگزیر جوانه چه می‌کنید؟”
(خسرو گلسرخی)  در آستانه مضحکه انتخاباتی ریاست جمهوری  رژیم اسلامی ، عوامل سیبرنتی رژیم اسلامی دست به یک حمله وسیع سیبرنتی بر علیه کمونیستها زده اند. میزان گسترش این حمله هنوز مشخص نیست اما تا همینجا ، حزب کمونیست کارگری ایران، حزب کمونیست ایران، سازمان راه کارگر،سایت مراد شیخی از فعالین مستقل کمونیست و آزادیخواه، اعلام کرده اند که مورد حمله سیبرنتی قرار گرفته اند.

مروری به “سوال و جوابهای مراد شیخی با یکی از عوامل اطلاعات رژیم اسلامی” بخوبی نشان می دهد که عوامل اطلاعات رژیم تا چه حد از تاثیر گذاری کمونیستهای آزادیخواه و انقلابی وحشت دارند.

این حملات سیبرنتی به انواع مختلفی سالهاست ادامه داردو بطور موقت توانسته تاخیر در اطلاع رسانی کمونیستها به مردم ایجاد کند اما در بلند مدت به همان اندازه بی تاثیر است.

حملات سیبرنتی به انواع مختلف انجام می شوند: هک کردن یکی از این انواع است ، فیلتر گذاریها روی اینترنت. فحاشی و توسعه فرهنگ لمپنیزم در اپوزسیون، توسعه فضای عدم اعتماد بین مردم و مخالفین کمونیست، انتشار فرهنگ اتهام زنی امنیتی که در نهایت اینطور تداعی می کند که درون کمونیستها و مخالفین انقلابی مرتب “عوامل رژیم” تولید بیرون می آید، همه از اشکال شناخته شده حملات ضد تبلیغاتی و روانی عوامل رژیم است.

رژیم اسلامی از بدو تاسیسش با تکیه به تجارب کارشناسی شده تمام پلیس سیاسی دنیا از جمله کادرهای سازمان امنیت رژیم شاه و اطلاعاتیهای آلمان شرقی و غربی و روسیه و چین و …ماچین همواره روی مخالفین خود فعالیت ضد تبلیغاتی کرده. این بخش از کار عوامل رژیم بعنوان مکمل فعالیتهای سرکوبگرانه (زندان و شکنجه و اعدام) با پیگیری دنبال شده و امروزه می توان از رژیم اسلامی و اطلاعاتش بعنوان یکی از گسترده ترین نظامهای اظلاعاتی دنیا نام برد.

سابقا رژیم شاه هم با کمک اطلاعات حکومتهای غرب و اسرائیل همین کارها را دنبال کردند اما امواج خروشان انقلاب ۵۷ پاسخشان بود.

در دوران فیسبوک و تویتر ، اشکال مهمتری سر راه این سربازان امام زمانی هست و آن دسترسی بسیار وسیع جامعه به انواع اطلاعات است. عرصه اینترنت و فیسبوک و تویتر عرصه جدیدی از تقابل دوران کهن و نگهبانانش با امواج آزادیخواهی و انسانگرائی جهانی است. شکست رژیم اسلامی توی خیابانهای انقلاب ایران رقم خواهد خورد.اینرا به انسانیت از یک سو و  “سربازان سیبرنتی” مزدور رژیم اسلامی قول داده ایم!

منابع بیشتر:

مراد شیخی: هک سایت سیاسی، تحلیلی، “زنده باد انقلاب”، توسط گماشتگان اطلاعاتی نظام سانسور چی سرکوبگر جمهوری اسلامی

اhttp://www.azadi-b.com/J/2013/06/post_82.html

سایت حزب کمونیست ایران از ساعت ۵ بعدازظهر روز پنجشنبه مورد حمله هکرهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی قرار گرفته است

http://www.azadi-b.com/J/2013/06/post_89.html

جمهوری اسلامی به سایت حزب کمونیست کارگری

http://www.azadi-b.com/J/2013/06/post_81.html

در محکومیت هک سایت سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر) توسط نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی

http://www.azadi-b.com/J/2013/06/post_80.html