نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...
نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...

اسلام محمدی: دین توحش و خون و مرگ و بربریت (گرامی باد یاد فرخنده!)

گروهی از مردان بیمار و جنایتکارو متعصب اسلامی روز ۵ شنبه (۱۹ مارس/ ۲۹ اسفند) با شنیعترین شکل ممکن یک دختر ۲۷ ساله به نام فرخنده را مورد حمله قرار دادند و جان او را در ملا عام و در مقابل چشمان پلیس مزدور افغانستان گرفتند. جانوران اسلامی به‌طرزی وحشیانه و درد آوری با سنگ‌ و چوب و چماق و لگد فرخنده بی دفاع را مورد حمله قرار دادند، جسد او را سوزاندند و در رودخانه ی در کابل انداختند. روز یکشنبه (۲۲ مارس/ ۲ فروردین) پیکر فرخنده، در میان نفرت اجتماعی مردم کابل و بر روی شانه های زنان حمل گردید و در گورستان کابل به خاک سپرده شد. خطیب مرتجع مسجد وزیر اکبر خان کابل به دلیل فتوا دادن و دست داشتن در این جنایت از طرف مردم در مراسم خاکسپاری بیرون رانده شد.  تصاویر دلخراش منعکس شده این جنایت دل هر انسان با شرفی را به درد آورد، اشک از چشمان خیلی ها فوران شد، نفرت همگانی را از ماهیت و چهره کریه اسلام را بیش از پیش بر ملا کرد.این عمل جنون آمیز و جنایتکارانه قران پرستان خشک مغز و دیوانه های اسلامی به حق مورد نفرت و انزجار جامعه جهانی قرار گرفته است. امامان و آخوندها و خطیب های جنایتکار که به عنوان متجاوز جنسی به کودکان خرد سال ، فتوا دهنده و تحریک کننده آدم کشی ، بانی چپاول و دزدی و فساد در افغانستان و ایران و عراق و جوامعی که اسلام شعیه و سنی بر آن حکمرانی میکنند، شناخته شده هستند، عامل مستقیم چنین جنایتها ی میباشند.

خبر دستگیری تعدادی مظنون به قتل اعلام شده است، اما در غیاب فشارهای بین الملی و عروج یک جنبش عظیم ضد مذهبی،با توجه به نفوذ روحانیون در ارگان‌های قضائی و دولت افغانستان، بعید به‌نظر می‌رسد قاتلین به مجازات خود برسند.جنبش اعتراضی تحت عنوان ‘منم فرخنده’، ‘داد خواهی برای محاکمه فرخنده’ و ‘قاتلان فرخنده باید محاکمه شوند’ راه افتاده است. در کابل و هرات و شهرهای دیگر در افغانستان و همچنین در کشورهای دیگر فشار به دولت اسلامی و مرتجع افغانستان گسترش پیدا میکند و نهادها ومردمان آزادیخواه جهان خواهان مجازات فوری قاتلین فرخنده هستند.
اما پایان دادن به جنایت آفرینی بی وقفه اسلامیون با مجازات چند قاتل از جانب بخش دیگری از اسلامیون در قدرت متحقق نخواهد شد. دولتها و جنبش های ارتجاعی و آدمکشان تروریست اسلامی شیعه و سنی در منطقه محصول سیاستهای دولتهای غربی و طبقه بورژوا و سرمایه داران شیوخ در منطقه اند. طالبان و جمهوری اسلامی و بن لادن و داعش وبقیه را جنایتکاران حاکم “مدرن غربی” وصادر کنندگان دمکراسی بر مردم منطقه تحمیل کرده اند. دست قدرتهای امپریالیستی از جمله امریکا از منطقه باید کوتاه گردد. همزمان همه جریانات اسلامی تروریست سنی و شیعه در منطقه باید با موج نفرت و مبارزه متقابل همگانی روبرو گردند.
تنها با ساقط کردن، سرنگون کردن و سرکوب قهرآمیز همه این جنایتکاران دریچه آسایش و آزادی برای جهان از جمله برای مردم عرب وفارس و کرد و ترک زبانان منطقه ممکن خواهد گردید. آدمکشان جنون آمیز محصول ایدئولوژی پوسیده و بربریت قران و اسلام و آخوند های هستند که امروز بیش از هر زمانی ضرورت قفس کردن و افسار زدنشان فرا رسیده است. این مهمترین وظیفه مردم آزادیخواه ، جنبش آزادی زن، سکولارها،جوانان ، کمونیستها و کارگران پیشرو در افغانستان و ایران و عراق و منطقه است.تنها یک جنبش سوسیالیستی، سکولار و روشنبین ضد اسلامی قادر به افسار زدن اوباش اسلامی خواهد شد. جامعه ای میتواند پاسخ شایسته به جنایتکاران اسلامی بدهد که با قاطعیت تمام و با استفاده از همه ابزارهای ممکن برای تنبه و سرکوب و بیرون راندن این اوباش و ‌هیولائی ضد زن و ضد انسانی وارد عمل شود.
اسلام دین مرگ و خون و عبودیت است. بدون قفس کردن ، افسار کردن و شکست دادن و سرکوب کردن کامل ابراز وجود این دین وحشی گری و جنایت پرور مردم نخواهند توانست آرامش و سعادت و انسانیت را تجربه کنند.

گرامی باد یاد فرخنده! مرگ بر جنایتکاران اسلامی!


٣٠ مارس ٢٠١۵

سلام زیجی