نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...
نان و گل سرخ

نان و گل سرخ

ما در اینجا از دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه می گوئیم...

طبق اعلام پزشک معالج رضا شهابی ادامه نگهداری این کارگردرزندان میتواندجان این کارگر را به خطر بیاندازد

رضا شهابی به دلیل وخامت شرایط جسمی به تشخیص پزشک متخصص توانایی تحمل زندان ندارد

کارگر زندانی رضا شهابی امروز یازده آذر به دلیل سردردهای مداوم و بی حسی پاهایش با دستبند از زندان رجایی شهر به بیمارستان امام خمینی آورده شد. و پس از معاینه و بررسی نتیجه سی تی اسکن و ام آر آی، پزشک متخصص مغز و اعصاب تشخیص داد؛ ایشان توانایی تحمل زندان ندارد. شهابی علاوه بر بیماری های مذکور کلیه هایش عفونت کرده و تکرر ادرار شدید دارد.  به دلیل اینکه در مراجعه قبلی شهابی به زندان عکسی از وی منتشر شد. امروز ماموران زیادی برای مراقبت ایشان فرستاده شده بود. و حتی یک خودرو سواری که ماموران لباس شخصی در آن بودند خودرو حامل رضا شهابی را اسکرت می کرد و به خانواده و همکاران شهابی اجازه داده نشد به وی نزدیک شوند. ایشان پس از معاینه دوباره به زندان بازگردانده شد.

عوارض جسمی این راننده زحمتکش شرکت واحد ناشی از ضرب و شتم ماموران امنیتی هنگام بازداشت در سال ۸۹ و ضرب و شتم هنگام بازجویی می باشد. این عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد علی رغم اینکه محکومیت زندان اش به پایان رسیده با فشار نهادهای قضایی – امنیتی هیجدهم مرداد ۹۶ به زندان فراخوانده شد و به برای رسیدگی به این بی عدالتی شهابی مجبور شد پنجاه روز اعتصاب غذا کند که موجب شده بیماری هایش تشدید شود.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با توجه باینکه دوره محکومیت شهابی خاتمه یافته است و برای آزار و اذیت بیشتر و بطور فراقانونی همچنان زندانی است. همچنین بیماری های عمده اش که موجب شده پزشک متخصص اعلام کند ایشان توانایی تحمل زندان را ندارد؛ خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط شهابی می باشد. و ادامه زندان وی را قویا محکوم می کند.


منبع